Okrem služieb, ktoré ponúkame organizujeme aj podujatie Svet Exotiky. Zabezpečujeme si marketing a vytvorili sme si vlastnú značku, naše služby aplikujeme v praxi.
Značka nie je len logo. Svet Exotiky využíva tri farebné varianty: teraristika (oranžová), akvaristika (modrá), exotika (žltá). Každá kombinácia má svoje špecifické elementy a sústreďuje sa na inú skupinu chovateľov.
Okrem dizajnu loga, sme pripravili stovky príspevkov na sociálne siete, vlastný merch, plagáty, bannery, rollupy, videá a ďalší obsah.
Čo sme dokázali?
Našou úlohou bolo vytvoriť nové riešenie pre inovatívny e-shop, ktorý sa nepodobá na žiadny iný. Primárne sme sa sústredili hlavne na jednoduchosť pre zákazníka.
Sociálne siete
Kompletná správa a tvorba obsahu na sociálnych sieťach. Infografiky, memky, videá, fotky a veľa ďalšieho. Pre naše podujatie sme už vytvorili stovky grafík.
Kampaň
Každý ročník Sveta Exotiky so sebou nesie aj kampaň, ktorá je najdôležitejšiou súčasťou. Spravujeme Facebook a Google reklamy, ako aj offline kampaň plagáty/billboardy po meste aj v nákupných centrách v Martine.
Merch
Zabezpečili sme výrobu vlastného merchu. Pre našich klientov riešime všetko, od nápadu po dizajn až tlač so zľavou.
Logo a dizajn manuál
Logo Sveta Exotiky je spojenie zemegule a chameleóna, čo perfektne definuje naše podujatie. K logu máme aj vlastný dizajn manuál, ktorého sa držíme pri tvorbe grafík.
Spolupráca s médiami
Na podujatie sme pozvali lokálne, ako aj väčšie médiá. S viacerými sa nám podarilo úspešne naviazať spoluprácu, medzi nimi napríklad Refresher, Rádio Regina, ale s organizátorom spravil rozhovor aj Interez. Spoluprácu s nami naviazal aj Dominik Brezík, z Underappreciated TS, ktorý je jeden z najväčších influencerov teraristiky na Slovenskočeskej scéne.